Sunday 25 December 2011







Kisah ini berlaku semasa aku bertugas di kuantan pada 2010 ketika itu tinggal di sebuah taman perumahan.Jiran aku Z bekerja sebagai seorang pegawai di jabatan kerajaan. Z mempunyai seorang isteri yg bernama M orang menarik dan mempunyai bentuk tubuh yg menarik dan mempunyai dua org anak.Z si suami selalu berkursus dan minta aku tlg jengokkan isterinya.Pada suatu masa isteriku terpaksa pulanh ke kampubg seminggu kerana menjaga org tuanya yg sakit.Pada suatu mlm M menelefon meminta tolong yg susu anaknya kehabisan.Aku ke kedai yg agak jauh kerana kedai yg berdekatan telah tutup.Kembali dari kedai aku terus ke rumah M apabila pintu dibuka ku lihat M memakai baju tidor yg nipis menampakkan buah dadahnya yg agak gebu..aku bergurau ,"hai M Z tak ada kat rumah pakai sexy juga ke..?? M terseyum..mmm..kenapa awak terliurke...??? berderau darah aku maklum lah isteri dah seminggu tak ada...aku menjawad...terliur juga...M tersenyum..kalau macam jom la kita masuk bilik...apalagi aku pun tak memsia-sia kan pelawaan M..rupanya M sedang kegersangan....malam itu malam yang sangat indah bagi kami berdua...

1 comment: